Αποκατάσταση μετά από ορθοπαιδικά χειρουργεία

ΟΦΕΛΗ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΑ

Τα οφέλη της φυσικοθεραπείας για αποκατάσταση μετά από ορθοπαιδικά χειρουργεία γίνονται αισθητά στον ασθενή από τις πρώτες συνεδρίες διότι η φυσικοθεραπεία συμβάλλει στην:

• Σταδιακή υποχώρηση των φλεγμονών και των συμπτωμάτων του πόνου (αντιφλεγμονώδης θεραπεία, διαχείριση πόνου)
  • Ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στην ποιότητα της κίνησης του ασθενούς
  • Σταδιακή ανάκτηση του εύρους κίνησης των τραυματισμένων αρθρώσεων και ανάκτηση δύναμης, ισχύος και αντοχής των μυών
  • Μείωση και εξάλειψη των επιπτώσεων στη βάδιση
  • Εκμάθηση του φυσιολογικού προτύπου βάδισης και ομαλή επιστροφή του ασθενούς στην δραστηριότητα και στην καθημερινότητά του
  • Αυτονομία του ασθενούς και πρόληψη
  • Ποιότητα ζωής για τους ασθενείς

Η φυσικοθεραπευτική αποκατάσταση ΔΕΝ έχει ηλικιακό όριο καθώς δεν αφορά μόνο στους αθλητές αλλά και σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για την υγεία τους και την ποιότητα ζωής τους.

Η αναζήτηση φυσικοθεραπευτικής παρέμβασης δεν είναι απαραίτητο να γίνεται πάντα με την άδεια του γιατρού γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις πλην εξαιρέσεων οι ασθενείς χρειάζονται τη βοήθεια φυσικοθεραπευτή, για την ομαλότερη επιστροφή τους στη δραστηριότητα/καθημερινότητα
Χρειάζεται συνεχής ενημέρωση και παρακολούθηση από τον ίδιο τον ασθενή της πορείας της υγείας του.

Χρειάζεται συμμόρφωση των ασθενών στο πρόγραμμα των θεραπευτικών ασκήσεων ΜΕΤΑ την ολοκλήρωση του προγράμματος φυσικοθεραπείας, ώστε να διατηρηθούν τα θεραπευτικά αποτελέσματα και να κρατηθούν τα συμπτώματα σε ύφεση.

Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η αρμονική συνεργασία ιατρού-χειρουργού, φυσικοθεραπευτή και ασθενούς για να πετύχουμε το βέλτιστο αποτέλεσμα στα πλαίσια της αποκατάστασης μετά απο χειρουργεία.

Scroll to Top Call Now Button